Attention, attention
butterfly 2, stand by the fire
hidy, fidi friends and neighbors
the last dance of butterfly
or Poslednja igra leptira presents
the kiks mix show

Tapši tapši tanana
i svilena marama
one, two, one, two, tri koma čet'ri

Stars on fourty five
burning in your eye
stars of četr'es pet
peva ceo svet
stars of četr'es pet

Krčmarica rumena ko ruža
najlepša je čaše kada ...

Čaše lomim, ruke mi ...

Za mašinom šila sam
pitali me oficiri ...

Hej, koji si znak
bik, ovan il ...

Daj mi bar života pletem ...

U Stambolu na Bosforu

Don't cry, reče cvrčak
striček...

Simpatija
ti si moja simpati...

Stars on fourty five
burning in your eye
stars of četr'es pet
peva ceo svet
stars of četr'es pet

Sve je tu
a gde je Nataša, muči me to
a gde je Nataša, jo jo jo ...

Jovano, Jovanke
Jovano, Jovan...

Kenozoik nije za tebe
reci mi...

Tiho, tiho
reci mi najtiše
samo ja ću sve to čuti
samo ja i ...

Niko, niko kao ja
niko, niko kao ja
niko, niko ...

Kao ti...

Stars on fourty five
burning in your eye
stars of četr'es pet
peva ceo svet
stars of četr'es pet

Ona nema nikoga ...

Ona voli samo mene i još ...

Dva dinara druže
dva dinara ...

Druže moj
Ramo, Ramo, brate moj
da li ...

Čuješ, čuješ
čuješ seko
nešto bi ti ...

Rekli su mi najgore o tebi
nisu nikad ...

Nisam video ni poželeo ja
bolje da sam i životom platio
kad te ugledah ja

Gledao sam sunce na istoku

A na zapadu ništa novo
na zapadu ništa ...

Novo novo novo vrijeme
novo novo novo vrijeme

Stars on fourty five
burning in your eye
stars of četr'es pet
peva ceo svet
stars of četr'es pet

Pozvan sam ovde da govorim o disko mix-u
još kao mali ...
moja majka je dugo puštala disko mix u noći
kada je otac slušao i radio disko mix
moj otac je radio disko mix kada je majka puštala disko mix
uh.

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail