Ruke su mi bile slani pijesak,
sanjao sam te
Ruke su mi bile na oltaru
mnogo godina
Zaronjene stijene plaču
svjetlost počinje
tihim mijenjanjem mojih pobuda

(Kao i jučer) Iza zavjese ...
(Kao i jučer) Iza zavjese ...
Možda na mom licu nađeš tragove sjećanja
Možda ne razumiješ, ali volim te

Krenuo sam u dubinu sobe
s jasnom namjerom
da materijaliziram nemoguće
snagom poruke
Razuzdanost histriona
blisko odzvanja
neka drugi broje križeve

(Kao i jučer) Iza zavjese ...
(Kao i jučer) Iza zavjese ...
Ono što me stalno plaši zvuči poznato
Možda ne razumiješ, ali volim te

Otkud osjećaj da gubiš
pouzdano zaleđe
Umjetnost te čini jačom nego
što pretpostavljaš
Možda tvoja slutnja vara ?!
Možda umišljam ?!
Htio bih da budeš sretnija

(Kao i jučer) Iza zavjese ...
(Kao i jučer) Iza zavjese ...
Igrat ću pred tobom opet ulogu pjesnika
Možda ne razumiješ, ali volim te

Gledaj kako konci aluzije
prodiru u svijest
Ni tjeskoba kao nijemi svjedok
ne vrijedi suviše
Stajao sam na peronu
ljeta Gospodnjeg
moglo je biti prošlo stoljeće

(Kao i jučer) Iza zavjese ...
(Kao i jučer) Iza zavjese ...
Zamisli da brdo slika putuje svemirom
Možda ne razumiješ, ali volim te

(Kao i jučer) Iza zavjese ...
(Kao i jučer) Iza zavjese ...
(Kao i jučer) Iza zavjese ...
(Kao i jučer) Iza zavjese ...

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail