E, stani bre! E, stani!
Stani bre
- šta je, šta je?
mnogo mi liči na...
mnogo mi liči na nešto
- ma danas su sve plagijati, čoveče
znam da su sve plagijati, čoveče
al mnogo mi liči na nešto
- pa dobro, ajde, ajde

Budi me sat
i dođe mi da slomim sve
boli me vrat
i gde je jastuk, pitam se

Sinoć sam uhvatila vetar
i mnogo dana biću ja
i žedan i gladan
i moja jela kuvaš nekom drugom

Na-na
tek je 7 dana kako nisi tu
i kao hranim se u gužvi nekog restorana
nisu ova jela kao tvoja hrana

Ša-na-na
tek je 7 dana-na kako nisi tu
i kao hranim se u gužvi nekog restorana
nisu ova jela kao tvoja hrana

Muči me glad
i neki glupi recepti
kuv'o bi sam
ali me plaše šporeti

Uzalud zoveš 94
skoro zapalio sam stan
i žedan i gladan
i moja jela kuvaš nekom drugom

Na-na
tek je 7 dana kako nisi tu
i kao hranim se u gužvi nekog restorana
nisu ova jela kao tvoja hrana

Ša-na-na
tek je 7 dana-na kako nisi tu
i kao hranim se u gužvi nekog restorana
nisu ova jela kao ...
na-na-na-na-na...

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail