Slatka kao bombona, slatka k'o med, hladna kao led
spuštenih pantalona stajao sam potpuno bled
mirno je gledala ona u mene dok sam gubio svest
više se ne sećam ničeg, događaj čudan, al za mene čest

Miris te čudne soli povrati me iz dubokog sna
sa grimasom na licu pitao sam - gde sam to ja
nad sobom ugledah oči a oči su me gledale
na mene ona tad skoči, začu se glasno visoko C

Dečko stvarno si lud
ti imaš smisla za blud
o slatka tajno života
o koja divota

Dečko stvarno si lud
stvarno si lud
stvarno si lud...

Ležali smo na podu zadihani i znojavi
kada se odjedanput delija jedan pojavi
stade mi nogom na jaja, zaurlah glasno od očaja
kao da pikavac gasi, krcnuše muda ko orasi

Ovo je slika iz života jednog idiota...

Dečko stvarno si lud
stvarno si lud
stvarno si lud...

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail