Imao sam dvadeset i dve, a ona je imala tad 16
smuvao sam je, mada sada gorko kajem se
da sam sluđen nisam shvatio, svako veče kući sam je pratio
čuvao sam je, o kakve greške, a do grada vraćao sam se peške

Bio sam tada na sedmome nebu, društvo sam zapustio
zapretila mi je histeričnim stanjem
ako bi izustio da bih je napustio

Na periferiji kao u ruskoj seriji ona je živela
duša mi je posivela

Njena mama mrzela me je a njen ćale uveo je sankcije
misao na nju bacala me u depresiju
otišla je na ekskurziju još u vozu pravili su orgiju
ja sam kao som šetao sam Knez Mihajlovom

Pao sam tada sa sedmoga neba, proradila je sujeta
zapretila mi je histeričnim stanjem
ako bi izustio da bih je napustio

Na periferiji kao u ruskoj seriji ona je živela
duša mi je posivela

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail