"I know what you're thinking, punk
you're thinking: Did he fire six shots or only five?
Now, to tell you the truth I forgot it myself in all this excitement.
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world
that would blow your head clean off.
You've got to ask yourself question: Do I feel lucky?"

Zovem se prljavi Hari
moj posao je policajac
i rođen sam da budem zao
prema svakome ko je kriminalac

Radim u San Francisku
ma koja je to rupa od grada
lopovi, ubice i propalice
ma šta da vam pričam, sve gad do gada!

A ja imam magnum 45
on pravi veliku rupu na srcu
kada on grune onda - baj, baj
lopovska krv teče niz ulicu

Ponekad za veče ubijem i 10 ljudi
a posle toga mirno odem na kafu
dok moj šef hoće da poludi
kaže: "Hari, bar si mog'o da im pokažeš značku!"

A ja kažem: "Slušaj šefe, ne budi smešan
ovaj grad crnji i od noći
u njemu ne postoji nikakav zakon
samo dobar metak među oči!"

A ja imam magnum 45
on pravi veliku rupu na srcu
kada on grune onda - baj, baj
lopovska krv teče niz ulicu

Nemam nikog i živim sam
u bednoj sobi 3 sa 3
i spavam u nekom trošnom krevetu
na kome si već umrli mnogi

Kad jutrom svane novi dan
ja poručim: "Hari kol'ko ćeš danas ubiti hulja?"
stavim kolt u futrolu
i krenem u prvu jutarnju patrolu...

A ja imam magnum 45
on pravi veliku rupu na srcu
kada on grune onda - baj, baj
lopovska krv teče niz ulicu

A ja imam magnum 45
on pravi veliku rupu na srcu
kada on grune onda - baj, baj, baj, baj
lopovska krv teče niz ulicu

Jer ja sam prljavi Hari
kažem, ja sam prljavi Hari
kažem, ja sam prljavi Hari
ako si dobar, ništa ne mari
ako si loš, čekaju te ružne stvari

Jer ja sam prljavi Hari
kažem, ja sam prljavi Hari
kažem, ja sam prljavi Hari
You've got to ask yourself one question: Do I feel lucky?

"Do you, punk?"

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail