Čekala sam, čekala sam dragog čitav dan
da mi noćas svrati, ljubav da mu dam
uzalud ga čekam, on je na me ljut
ma čekaću ga, čekaću ga, makar uzalud

Ma dragi stoj, stoj!
Ma dragi stoj, stoj, vrati se!
Ma dragi stoj, stoj, ti si moj
ako me ti nećeš, hoće drugar tvoj

Čekala si, čekala si mene čitav dan
da se noćas vratim, ljubav da ti dam
uzalud me čekaš, ja sam na te ljut
čekaćeš me, čekaćeš me, makar uzalud

Stoj draga, stoj, stoj!
stoj draga, stoj, stoj, vrati se!
stoj draga, stoj, stoj, ja nisam tvoj
ako ja te neću, hoće drugar moj!

Ljubila bi i ja tebe dragi
al mi majka brani
al u srcu mom si samo ti, samo ti
o da, ma samo ti!
a, a, samo ti
u, u, samo ti
a, a, samo ti

Čekala si, čekala si dragog čitav dan
Čekala si, čekala si dragog čitav dan
Čekala si, čekala si dragog čitav dan
Čekala si, čekala si Blažu čitav dan

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail