Muzika? Tuš!
Bravo, bravo, bravo!

Poštovani slušaoci i gledaoci
hit za sva vremena "Dule Savić"
i orkestar "Prljavi inspektor Blaža i Kljunovi"

Sedim kod kuće sam
tako već treći dan
nigde ne izlazim
sa uma silazim
a do pre neki dan
bio sam siguran
da moja baby
nikada ne bi
drugome dala
baš sam budala
ona je sada
kod onog gada

A mene boli, boli, boli me
pa da, boli, boli, boli me
ma da, boli, boli, boli me
pa da, boli, boli, boli me
pa da, boli, boli, boli me
samo da srećna je

Znam da je frajer
bivši fudbaler
da drži kafić
i restorančić
a da ga meće
ko Dule Savić

Dule Savić (Dule Savić)
Dule Savić (Dule Savić)
Dule Savić (Dule Savić)
Hej!

Ležim u mraku
i žvaćem žvaku,
i kažem sebi - Blažo, zajebi
kad stvarno bolje, taj tip je kolje!

Zato boli, boli, boli me
pa da, boli, boli, boli me
pa da, boli, boli, boli me
ma da, boli, boli, boli me
pa da, boli, boli, boli me
samo da srećna je!

Za vas, bubnjeve svira Voja! .... Bravo, Vojo!
Bas gitara - Deki iz Novog Sada! .... Fino, Deki!
Ritam gitara - Gazda Milutin! .... Prži! .... Ajmo Milutine!
A solo gitaru svira Arigo Saki zvani Sale, Sale, Sale, Sale, Sale, Sale, Sale, Sale
ajmo Sale, ajmo Sale, prži sale, kolji Sale .... (Arigo Saki!)

Ne čujem zapad
Dule Savić
a jug se čuje
Puši ga Blažo!
Dule Savić
Ne čujem zapad
Dule Savić
a jug se čuje
Puši ga Blažo!
Dule Savić
Je'n, dva, je'n, dva, tri i aaaaa....
Hvala puno!
(Arigo Saki! ... Arigo Saki! ...)
Inspektor Blaža!

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail