Zaplakaće kumovi i svatovi stari
naše divne snove sada drugi kvari
sanjali se i voleli s puno muka puno želja
iako se mi volimo ni svatova, ni veselja

Proklet da je onaj što sudbinu piše
žalosna mi duša što još uvek diše
boli me i tebe boli, voliš me i ja te volim
koga noćas nesrećan da volim

Zaplakaće sestra, zaplakaće mati
tebe će uskoro drugome dati
uzalud se mi voleli i o sreći snili
da te ljubim dušo moja nisu tvoji dopustili

Proklet da je onaj što sudbinu piše
žalosna mi duša što još uvek diše
boli me i tebe boli, voliš me i ja te volim
koga noćas nesrećan da volim

Proklet da je onaj što sudbinu piše
žalosna mi duša što još uvek diše
boli me i tebe boli, voliš me i ja te volim
koga noćas nesrećan da volim

1 komentar(a):

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail