Znam da među nama ničeg više nema
samo hladan vazduh i grobna tišina
Suđena mi nisi da mi budeš žena
suđena mi nisi da mi rodiš sina

Sirotinjo i Bogu si teška
to što ništa nemam nije moja greška
Naučen sam samo da volim i da ljubim
al život što imam, imam da ga gubim

Znam da za nas niko blagoslova nema
i zbog drugih ljudi ja te sada gubim
Bez tebe mi život samo loše sprema
jer uzima ono što volim i ljubim

Sirotinjo i Bogu si teška
to što ništa nemam nije moja greška
Naučen sam samo da volim i da ljubim
al život što imam, imam da ga gubim

Znam da samo tuga na put sa mnom ide
a sreća ce opet ostati kraj tebe
Koliko me boli to ne dam da vide
suzama se smejem al ne znam za sebe

Sirotinjo i Bogu si teška
to što ništa nemam nije moja greška
Naučen sam samo da volim i da ljubim
al život što imam, imam da ga gubim

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail