Da sam ove noći umro lakše bi mi bilo
nego što te videh s drugim dok mu greješ krilo
Može biti bilo čija kosa crne boje
ali usne što ga ljube to su usne tvoje

Da milion grešnih bude tu na zidu srama
imali bih greha kao što ti imaš sama
Kao da sam juče rođen ništa ne razumem
pola srca još te voli a pola te kune

Često sam te kao slepac gubio iz vida
sada pucam ja od bruke jer ti nemaš stida
Ne znam kako da nazovem ovo svoje stanje
robovi mi tvoji stoje ko odlikovanje

Da milion grešnih bude tu na zidu srama
imali bih greha kao što ti imaš sama
Kao da sam juče rođen ništa ne razumem
pola srca još te voli a pola te kune

Ne znam šta me nateralo da te tako volim
šta me i sad drži da te ne prebolim
Uhvati me kao soma bez štapa i mamca
a sada kraj mene prođeš kao pored stranca

Da milion grešnih bude tu na zidu srama
imali bih greha kao što ti imaš sama
Kao da sam juče rođen ništa ne razumem
pola srca još te voli a pola te kune

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail