Meni nekad treba crnkinja što zna
da neguje i slomi da me razdrma
a lud sam u glavu dok joj ližem so
meni nekad treba da se desi to

Grad pulsira u metežu, kuršlusira
latentan sam u odnosu sa ludima

A možda bi nam bilo bolje
kad bi svi prolupali
i sve stvari oko sebe
čekićima slupali

Meni nekad treba mlečna plavuša
nagužena, mazna i bezobrazna
da mi vrišti dok joj stežem struk
kad joj uđem dublje da nastane muk

Grad pulsira u metežu, kuršlusira
latentan sam u odnosu sa ludima

A možda bi nam bilo bolje
kad bi svi prolupali
i sve stvari oko sebe
čekićima slupali

Ja sam hteo biti bušač devojaka
usta su mi puna kovrdžavih dlaka
krkendujem sline povratiću crep
dok u moje lice tvoje lice zeva

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail