Zašto si, draga, noćas tužna?
zašto si tužna ovu noć?
jer kad si tužna nisi lepa
pa ti ja vise neću doć'
neću, neću pa neću
jer kada plačeš onda si ružna
drugoga nađi, privij ga sebi

Traume vučem iz detinjstva
otac je majku tukao
bacao k'o kesu po prašini
pa je za kosu vukao
ne mogu više da gledam
ženske suze i slušam jecaj
nađi drugog pa njemu plači
i u mozak drugoga kecaj

Svaka duša sebi srodnu dušu traži
što si više vedar sve je više draži
i u svemu gledaj samo vedre strane
zanemari mračne teme, ljudske mane

Veseli, veseli, veseli smo mi...
veseli, veseli, ćiju, ćiju, ći...

Idem kod jednog svoga druga
on ima problem sličan mom
al' gaji lažni optimizam
i ne misli o problemu tom
već se zajedno smejemo u krizi
dok nam votka niz grla klizi
tako je mlad a tako je zao
kada ga vidim kazem mu "ćao"

Ni ja više nisam ono što sam bio
ali zato jesam ovo što sam sada
a šta ću tek biti, ni to neću kriti

Veseli, veseli, veseli smo mi...
veseli, veseli, ćiju, ćiju, ći...

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail