U životu imam plan da se preselim na dlan
moga raja, slavim ga umornoga deliju
Bože, u Dembeliju šalji nek se odmara

Tamo da doživim nirvanu
u inat ovom histeričnom danu

Ležanje na plaži šetanje kroz šumu
slušanje tišine imam sve na umu

Dok me grdiš strogi šefe
dok me teraš u tri lepe
pičke materine

Seti se budućnosti koja ti se ogleda
u zrcalu povijesti nije svetla, to da znaš
kad se šaha zaigraš za figuru daj šta daš

Ne plači, evo ti pare idi kupi piće i cigare
idi kupi piće idi kupi pljuge
da pušim i da pijem jer mi nema druge

Dok ti suze kvase lice
moja bračna saputnice

Kako da doživim nirvanu
u inat ovom histeričnom danu?

Biznis mi je stao moral mi je pao
al' me teši to što sve je prolazno

Dok se rugam svima vama
zbog vas mi se srce slama

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail