Svake noći kad mjesec se javi
igru čudesnu igramo mi:
Neke čudne ideje u glavi
k'o da odjednom dobiju svi!?

U tamu parkova parovi jure
i duboko, sve dublje u noć.
K'o bez glave svi kao da žure
da ne prestane mjeseca moć.

Ja znam da mjesečar nisi,
barem mislim da ne;
I znam da zaljubljen ti si
ali to nije sve.

Nek' mjesec sja! Neka sja...
Ali to ne znači sve, zar ne?
Nek' mjesec sja, ali ti i ja
tražimo više, zar ne?

Mjesec djeluje čudno na ljude,
pamet k'o da izgube siv.
Slučaj naš neka iznimka bude
daj od drugih se razlikuj ti!

Još uvijek vjerujem očima tvojim,
nije važno što mjesec je pun.
Daj me zagrli, malo se bojim,
tko zna kamo nas vodi taj drum?

Ja znam da mjesečar nisi
i da ne misliš zlo.
I znam da zaljubljen ti si
ali to - nije to!

Nek' mjesec sja! Neka sja...
ali to ne znači sve, zar ne?
Nek' mjesec sja, ali ti i ja
tražimo više, zar ne?

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail