Pobeći negde daleko, što dalje
Gde ne trebaju pilule za spavanje
Pobeći negde, ne umem da plivam
Dajte mi pojas za spasavanje

Taksisti gaze golubove
Konobari otimaju, kradu
Majmuni siluju po ulazima
Ja neću da ostanem u gradu

Nevinih preko 14 nema
I teško dišem uveče kad legnem
U meni samoubica drema
Ja moram brzo da pobegnem

Pobeći negde daleko, što dalje
Gde ne trebaju pilule za spavanje
Pobeći negde, ne umem da plivam
Dajte mi pojas za spasavanje

Gaze mi po žuljevima nervozni i brzi
Guraju mi laktove u zube
Sve jedno mi je ko me voli, ko me mrzi
Sve jedno mi je da l' me pljuju, da l' me ljube

Taksisti gaze golubove
Konobari otimaju, kradu
Majmuni siluju po ulazima
Neću da ostanem u gradu

Pobeći negde daleko, što dalje
Gde ne trebaju pilule za spavanje
Pobeći negde, ne umem da plivam
Dajte mi pojas za spasavanje

Hajde!
Pobeći negde
Pobeći negde
Pobeći negde
gde ne trebaju pilule za spavanje
gde ne trebaju pilule za spavanje

Pobeći negde
Pobeći negde
Pobeći negde
Pobeći negde
daleko od svega
gde ne trebaju pilule za spavanje
gde nema taksija
gde nema konobara
gde nema majmuna
Pobeći negde
Pobeći, pobeći, pobeći, pobeći

Pobeći negde
Pobeći negde
Pobeći negde
daleko daleko daleko daleko
daleko daleko daleko daleko
Pobeći negde
daleko od svega
gde ne trebaju pilule za spavanje
Pobeći negde

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail