Forsiramo diktatore, napadamo vojne baze
Citiramo svete knjige, treniramo kamikaze
Rado ćemo izdajice razapeti na stub srama
Progutaće crna zemlja svakoga ko nije s nama

Ponajviše od vremena ja prosjedim ispred kuće
U gradu je gej parada i vehabije i tuče
Vani šeta lijepi đavo, al’ mu niko ne zna ime
Djeca šute i ja šutim i svi bojimo se zime

Sve u tvoje ime, sve u tvoje ime
Sve u tvoje… Pogledaj me!
Sve u tvoje ime, sve u tvoje ime
Sve u tvoje… Gospode, pogledaj me!

Svi igraju legitimno, sada smo u svetom ratu
Na YouTube se treba poslat video sa svakim skalpom
Možemo te mučit’ strujom, ljetuješ u Guantanamu
Važno je da izguramo, da budemo svoj na svom

Ponajviše od vremena ja prosjedim pod bagremom
U gradu je utakmica, predigra za Armagedon
Vani šeta lijepi đavo, al’ mu niko ne zna ime
Djeca šute i ja šutim i svi bojimo se zime

Sve u tvoje ime, sve u tvoje ime
Sve u tvoje… Pogledaj me!
Sve u tvoje ime, sve u tvoje ime
Sve u tvoje… Gospode, pogledaj me!

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail