Kada je auto nanjušio pas
Tad su i mene odveli u aps
Nisam ni lag’o, nisam se skriv’o
Nisam ni druge zavaljiv’o
Rek’o sam istinu, rek’o sam sve
Klek’o pred sistem, pokaj’o se
Jer dil’o sam travu, i to ne malu
Htio bit rahat u jebeni vakat…

Hvala ti, gospodine!
Za tri kile, tri godine…

Kada je stao jebeni rat
U stan broj 7, treći kat
U slavnu bitku, uz trube, konfete
Ja, stari, žena i treće dijete
Neko se snaš’o, rekla bi ona
U to mi propade autopraona
Teško je reći vlastitoj djeci
Kad pitaju đe su Gormiti i keksi

Hvala ti, gospodine!
Za tri kile, tri godine…

Odvelo me k’o da sam Escobar
Sijevaju blicevi od novina
Oni što maznuše Inu i Hep
Nisu ni blizu zvijezde k’o ja
Miralem Čengić, iz stana 7, treći kat

Zato vam hvala za fer suđenje
Mog’o sam dobit četiri il’ pet
Kao oni što na ženino ime
milione gotovine, od državne firme
A htio sam samo sredit’ stan,
Nabavit’ novi namještaj
Ženi pokazat svoj poslovni duh
i za dobre talove njuh

Hvala ti, gospodine!
Za tri kile, tri godine…

Odvelo me k’o da sam Escobar
Sijevaju blicevi od novina
Oni što maznuše Inu i Hep
Nisu ni blizu zvijezde k’o ja
Miralem Čengić, iz stana 7, treći kat

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail