Noćas tražim plen, jer sam napaljen
alkohol mi muti zdrav razum
a ti mi izgledaš baš kao da znaš
da ću noćas biti dosadan k'o vaš

Jer kad čujem ovaj bluz, briga me za zadnji bus
ja krećem pravo na tebe
ali ti si malena, kao dupe pijana
ajde spavaj, doneću ti ćebe!

Jer ja sam noćas spreman, da budem kao neman
ako nećeš moraću da lemam
a ti mi izgledaš, baš kao da znaš
da cu noćas biti dosadan k'o vaš

Čovek s uma smetne, kad je strašno pijan
da se ne lepi za maloletne
a ti me posmatraš, baš kao da znaš
da cu noćas biti dosadan k'o vaš

Jer kad čujem ovaj bluz, briga me za zadnji bus
ja krećem pravo na tebe
ali ti si malena, kao dupe pijana
ajde spavaj, doneću ti ćebe!

Ti si tako mlada, a ja sam već star
mogao bih da ti budem tata
ti mi izgledaš baš kao da znaš
da ću noćas biti dosadan k'o vaš

Jer kad čujem ovaj bluz, briga me za zadnji bus
ja krećem pravo na tebe
ali ti si malena, kao dupe pijana
ajde spavaj, doneću ti ćebe!

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail