'oćemo Balkan?

Hej!

Jednog dana nema me da nikada ne dođem
prijatelje koje znam ne poznajem kad prođem, iha!
kao da me nikada na cijelom svijetu nije bilo
ajmo, Vesna, njeno jedino tijelo nije htilo

Balkane Balkane Balkane moj
budi mi silan i dobro mi stoj

Moja kita miruje a furala bi furke
moja kita miruje a furala bi furke
lepe lepe moderne ne padaju na zurke
brijem bradu brkove da ličim na Pankrte
još da imam Fendera vidio bi svirke

Idemo!

Balkane Balkane Balkane moj
budi mi silan i dobro mi stoj

A mi smo ljudi cigani sudbinom prokleti
uvijek netko oko nas dođe pa nam preti
ni bendovi nisu više ono što su bili
moj se amaterski priprema da sviri

Idemo!

Balkane Balkane Balkane moj
budi mi silan i dobro mi stoj

Idemo, k'o na koncertu!

Balkane Balkane Balkane moj
budi mi silan i dobro mi stoj

Još jedan krug, bejbi!

Kratka pauza...

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail