"... Evo Dejana Savićevića, lopta prema Stojkoviću, ponovo Savićević... Savićević nazad prema... Brnoviću. Brnović traži Mijatovića. Mijatović pred golom, evo prilike! 3:0 za reprezentaciju Jugoslavije!"

Danas je dan suncem obasjan
ne igra Zvezda ni Partizan
nije važno šta nas deli
da l' smo crveno- ili crno-beli
danas se samo za plave navija
moj tim se danas zove Jugoslavija

Jugoslavija
Jugoslavija

Ale-ale-ale, ale-ale-ale
ajmo Piksi, Dejo, Kralju, Mijate
igrajte za nas, mi smo svi uz vas
Jugoslavijo, sad pevamo u glas

Ale-ale-ale, ale-ale-ale
ajmo Miha, Jugo, Brno, Jokane
igrajte za nas, mi smo svi uz vas
Jugoslavijo, sad pevamo u glas

Ale-ale-ale, ale-ale-ale
ajmo Bato, Đoro, Savo, Perice
igrajte za nas, mi smo svi uz vas
Jugoslavijo, sad pevamo na glas

Ale-ale-ale, ale-ale-ale
ajmo Stankoviću, Govedarice
igrajte za nas, mi smo svi uz vas
Jugoslavijo, sad pevamo u glas

Ale-ale-ale, ale-ale-ale
ajmo Miljaniću, Slobo Santrače
igrajte za nas, mi smo svi uz vas
Jugoslavijo, sad pevamo u glas

"...na prolazu do Pariza, do svetskog prvenstva u Francuskoj"

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail