Sinoć kad sam krenuo u grad
telefon zvoni, ko je sad?
Sa druge strane žice, neko kaže:
"Da l' je to telefon Inspektora Blaže?"

Rekoh bejbe, prebacila centrala
ma koji će ti moj ta budala
'ajde da te vodim svojoj baki
ja se zovem Arigo Saki!

Ja sam Arigo Saki (on je Arigo Saki)
ja sam Arigo Saki (on je Arigo Saki)
ja sam Arigo Saki (on je Arigo Saki)
al ne mož' biti svaki Arigo Saki

Prigušeno svetlo, prava atmosfera
pušim u maniru iskusnog švalera
sa suprotnog zida smeje mi se senka
a kraj mene prede zadovoljna ženka!

Zadovoljna ženka (zadovoljna ženka)
a kraj mene prede zadovoljna ženka
zadovoljna ženka je nasmejana ženka
a nasmejana ženka je kad ugleda rumenka

A sad malo ja

Pa mislim stvarno, Saki, nije to u redu
mala je htela da vidi moga "medu"
mislim stvarno, Saki, uopšte nisi fer
od sutra više nisi moj menadžer!

Pa ajde što si taki (o, Arigo Saki)
nemoj biti taki (o, Arigo Saki)
pa ajde što si taki (o, Arigo Saki)
al ne mož' biti svaki Arigo Saki

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail