Mala, haj'mo na poselo
mala, haj'mo na poselo
biće tamo celo selo
mala, haj'mo na poselo
igraćemo svi u kolu
a pevaljka će na stolu

Kolo, jaoj kolo
ko ga nebi vol'o

Mala, hajdemo u šaš
mala, hajdemo u šaš
imaš nešto da mi daš
mala, hajdemo u šaš
posle idem u kafanu
da se hvalim svom jaranu

Jarane, ijaoj jarane
i guslam ti ja, guslam
kad ono kapće mi tavan

Mala, hajdemo u grad
mala, hajdemo u grad
a kad padne prvi mrak
vodim te u luna park
sedećeš mi ti u krilu
kad budeš na ringišpilu

Vrti! Vrti!
Jao, koči! Jao, koči!

Mala, haj'mo u disko klub
mala, haj'mo u disko klub
ozvučenje 600 vata
vidi kako igra bata
posle, mala svima reci
da sam smrt u diskoteci

Disko
Jao, disko
vidi light show, k'o u San Francisco
Jao! K'o Džantro Volta, igram vrlo blisko
pa kaže...

Ja sam smrt u diskoteci
ja sam smrt u disku...

a vi kažete:

On je smrt u diskoteci
on je smrt u disku...

...jeste, ja sam smrt u disku

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail