Rekoše, me oženiti
to rekoše, pa slagaše

Godine kurcu prolaze,
a ja još nisam nikad jebo,
ne dozvoli sudbo kleta
suva kurca da idem na nebo

E baš sam tako u mladosti pjev'o
Reko' sebi 17-a u guzicu evo
I da kojim slučajem koza nosi mudante il' gaće
Za intimni izgled žene znanje bilo bi mi kraće

Stanje neprijatno
Čovjek s mosta da se baci
Najgore je bilo šta će kazati vršnjaci
Recitovah: vjetar duva muda mi se klate...
Da se ne izražavam, nastavak stiha sami znate

Sudbom kletom onanovom život mi je prijetio
Kad jedan stari ribar baš to je primjetio
Reče - moraš moje instrukcije da kušaš
ako želiš slatke pičkice da kušaš
Nađi bijelu maramicu kući u ormaru
pa s njom vaser hermetički
zamotaj ašik cigaru
a na vrhu ostavi prst debelu bužu
da moš nonšalantno vršit malu nuždu
Voda nek te ne dovata jedno 15 dana
Dok se na maramicu od salamure ne obrazuje ikebana
Kak'a ikebana?
Banana ikebana!

Onda se okupaj, namiriši, odjelo obuci
Onu maramicu samo opeglaj
u džep od sakoa zavuci
Pravac hotel Topla, nekoj držecoj migni
Priđi joj sirvuple i odma je za ples digni
Ponašaj se kao mačo, mačo ka tardačo
Prisloni joj surlu na maramicu tačno
Kad osjeti kako jeboš sa maramice vrišti
Ka lipicaner ima da skoči i zanjišti

Odma je vodi gore kod nje u sobu
S vrata kreni da joj guliš garderobu
Ako je jača, spotakni je i gurni na jorgan
Dijalektički joj pokaži seksualni organ

Primjetit ćeš kod nje jedno udubljenje
Tačno đe je tebi tvoje ispupčenje
A onda logično kompletiraj figuru
i pazi kako gađaš da ne pogodis u bulju

Uradim ti brajko po upustvu tačno
Ona maramica smrđela je tako reći mračno
Nisam se kup'o svih 15 dana
15 dana mediterana...

Namontiram pravac hotel, spazih držeću iz Belgije babu
Lijevom sam joj mahno, desnom nalakćen na hotelsku tarabu
dok je grupa svirala "Sokolov greben", pa "Uvelo lišće"
Primjetio sam da baš baba mene za ples išće
Priš'o sam joj, u pikslu ugasio cigaru
što se prazna sjajila na njenom astalu
Digo sam je u redu na ples, stego oko struka
Reče mi da je večerala boraniju i da joj je od stezanja muka

U namjeri da joj na ikebanu prislonim glavu
Privukoh je za kosu i doživjeh užas, stravu
Gleda me baba prestravljenog lica
U mojoj ruci perika, u mom oku ćelavica

Zatvaraj radnju majstor Fero
bit će gusto, sklanjaj se

Eskadrila od 16 komaraca lokalaca
Specijalizovanih za znojave ćele od stranaca
Dejstvovali su nervozom i napunili glavu
začas se fina gospođa pretvori u kravu
Džaba sam konobarima objašnjavo - ljudi,
ljudi, apsolutno nije moja krivica
Na kraju je bilo bjež'te noge
Bjež'te noge, posra vas guzica

Godine kurcu prolaze
a ja još nisam nikad jebo
ne dozvoli sudbo kleta
suva kurca da idem na nebo

Rambo, koji ti je kurac
mislim, nema teorije to da ti objavi neko
moraš da smisliš neku kulturniju verziju, čoveče božji
nema šansi ovako

Godine kurcu prolaze
a ja još nisam nikad jebo
ne dozvoli sudbo kleta
suvog kurca da idem na nebo

Godine kurcu prolaze
a ja još nisam nikad jebo
ne dozvoli sudbo kleta
gladan pičke da idem na nebo

1 komentar(a):

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail