D-drk-a-drk-a-đon, drk-a-drk-a-dr-đon...
d-drk-a-drk-a-đon, drk-a-drk-a-dr-đon...

Upalim cigaru Ray Ban upaljačem,
pogledam u sunce kroz Zippo očala,
u džepu je pasoš, vozačka i lična karta
izdata u SUP H-Novi dva'es'sedmog marta

Kažem ja,
kad kažem ja,
sjetim se broja svojih cipela.

Kad ja kažem ja ima tu i raznih ja,
Kad kažem ja ima tu i raznih situacija;
Đe ujutru krenem uveče se vraćam,
što sa rafova uzmem, ja odma' na kasi plaćam
Oko podne sam gladan, sitom mi se spava
Za pozdrave desna ruka za mišljenje glava

Ja,
kad kažem ja,
sjetim se broja svojih cipela.

Kad ja kažem ja i ti kažeš ja
Opet ja kažem ja pa ti kažeš ja
Ja kažem ja i ti kažeš ja
To samo gori buket žutih sijalica

D-drk-a-drk-a-đon, drk-a-drk-a-dr-đon...
d-drk-a-drk-a-đon, drk-a-drk-a-dr-đon...

Kad ja kažem ja, ima tu i raznih ja
Ja kažem ja, ima tu i raznih emocija

Vidim svoju majku kako sikter
Kuva ajvar bajram vakuf bojler
Rahatventil kahvu starome babajku

Ja,
kad kažem ja,
sjetim se broja svojih cipela.

I kad mi se oće i kad mi se neće
Na crveno čekam na zeleno krećem
Jedan i jedan za mene su dva
Volim što je Kristel dobra a Aleksis zla

Čitam ko što piše, mislim ko što radim
Refleksno ga prvo guram pa se onda vadim
Izbjegavam sapun, golotinju volim
Kad mi neko kaže fala odgovorim molim

Ja,
kad kažem ja,
sjetim se broja svojih cipela.

Kad ja kažem ja i ti kažeš ja
Opet ja kažem ja pa ti kažeš ja
Ja kažem ja i ti kažeš ja
To samo gori buket žutih sijalica

I ja,
kad kažem ja,
sjetim se broja svojih cipela.

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail