"Čaše mi se u rukama smeše
hej živote varalice stara
gde je ona što mi život veže..."

Jedan i dva i tri i četri
i pet i šest i sedam, osam, devet, deset
izašao bjeli mjesec, u mjesecu krv i voda
živio Rambo Amadeus, individualna sloboda

Ja kad sam bio mali, volio sam ja
ključam u WC i da onda uzmem ja
neke jebačke novine, otvorim srednju stranu ja
tu ću vam priču ispričat kasnije jer

I am the clever, I'm not a fool-a
I learned English in the school-a
my grandfather partizan-a
he died in car accident like hiroman-a
in my country civil war-a
I don't wanna shoot, I wanna play guitar-a
in my country etnic war-a
he died in car accident like hiroman-a

I'm Balkan boy
I'm Balkan boy
I'm Balkan boy
and I search for employ

I can wash the dishes faster than machin-a
I can babysit babies better than fourteen-a
I have no money, I have no friends
but go TV inteligents
I have big weekend couple of fix
to put some happiness between your legs

Jer čekao sam prevoz ispred zgrade PGP-a
recitov'o ono moje - žene, volim žene
kad, prilazi mi neki visok, s bafama dilea
napraviće on pjevača od mene

Kaže - zdravo, zdravo, mladić
Ja sam Saša Habić
i muzički sam producent
htio bih sa tobom da napravimo jedan
ekonomski eksperiment

Mrdaj guzicu!

Uze me za ruku
povede me gore, u svojoj kancelariji
i kad smo došli tamo
tu su bili neki još i ljudi stariji

I počeli su sa mnom službeno da zbore
htjeli su od mene zvijezdu da stvore
nude mi da hranu jedem
nude mi da pivo pijem
meni bješe tol'ko milo
pa se samo smijem

Balkan boy
ja sam Balkan boy
ja sam Balkan boy
i smrdim na znoj

Ja sam Balkan boy i ti si Balkan boy
Neša isto Balkan boy
Rambo Amadeus Balkan boy
Monika Seleš Balkan boy
Vlado Divac Balkan boy
Dragan Pančev Balkan boy
Rambo Amadeus Balkan boy
Njegoš Petrović Balkan boy
Aristotel Balkan boy
Eugene Ionesco Balkan boy
Isus Hristos Balkan boy
Rambo Amadeus Balkan boy

I Balkan boj i smrdim na znoj
ja sam Balkan boy, jer veliki je moj
ja sam Balkan boy, od cipele broj
ja sam Balkan boy

Kad me čuo Đorđe Debač,
kaže - Rambo ti si pjevač
stvarno imaš super glas...

I na ovoj novoj ploči,
ti dobro otvori oči,
moraš da zadovoljiš nas.

I can't get get no... satisfaction
I can't get get no... satisfaction

I brzo postah popularan, kao Elvis Presley
krunisani kralj od estradne misli
sad i kad sam sam, svi mi kažu Vi
a zbog toga ja znam da sam najbolji
Brega kad me sretne kaže - Rambo, dobar dan
s Bajagom sam išo u Zemun na stan
i žene meni kažu - Rambo ti si car
jer najveći je tvoj za pjevanje dar
i opet žene meni kažu - Rambo ti si car
u gaćama tvojim pun je buđelar
otkako sam došo do slave i para
puštaju me preko reda da kupim cigara

Ja sam Balkan boy
i smrdim na znoj
ja sam Balkan boy
I don't believe in AVNOJ
ja sam Balkan boy
ja sam ljubavni stroj
ja sam Balkan boy
dođem pod prozor tvoj

Ponekad u osam prođem glatko ulicom tvojom
i stanem ja pod prozor tvoj
i zazviždim ja pjesmu tu

Ugasi mi ovo svjetlo molim te
ne, ne interesuje me to svjetlo uopšte
hoću da vidim publiku
skloni skroz, ugasi sve da vas vidim

Ponekad u osam prođem glatko ulicom tvoj...
u jebote kol'ko je ljudi
i zazviždim ja pjesmu tu

Požuri jebem ti mater
čekam te već pola sata

Kad na prozor bogami ne iziđeš ti
nego tvoja debela baba sa puškom u ruci
osmjehom na usnama i papilotnama u kosi
kaže - Rambo, pizda ti materina
ti ćeš da mi guziš unuku

A ja kažem - gospođo, pa ja sam samo Balkan boy
gospođo, pa ja sam samo htio da vam nategnem ćerku
gospođo, pa to nije ništa strašno
jebu se i konji i zmije i životinje i pitoni
i biljke se razmnožavaju preko polenovog praha
i jebi ga...

Paralelno poče i da kaplje lova
ostvario sam dosta od dječačkih snova
počeli su progresivno prohtevi da rastu
navikoh se ja na sapun i na zubnu pastu

Kupio sam sebi digtronac sat
i zatim kuću, kola, auto, s garažom na sprat
konzumiram viski, opojne droge
jebavam samo žene koje briju noge

Jer estrada mi je mati, šou-biznis mi je ćaća
ja nastupam svuda 'đe se dobro plaća
nisko mi je čelo, kukast mi je nos
ženama se dopadam, u čem' li je štos

Oko vrata moga visi zlatni lanac
oko vrata moga nije 'vaki lanac
oko vrata moga visi zlatni lanac
tako ti je mala moja kad ljubi specijalac

Ja sam Balkan boy
ja sam Balkan boy

Molim vas, sada je u ovom djelu, u ovoj kompoziciji
kompozitor, to jest ja
predvidio da ide samo bubanj
i skreč
i ruke ovako, da vas ja naučim
duplo češće

Ja sam Balkan boy
i ti si balkan boy
ja sam Balkan boy
smrdim na znoj

Ja sam Balkan boy
i smrdim na znoj
i kad-tad ja biću tvoj...

1 komentar(a):

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail