Došla je iz Niša
ti si kasnila
sela je kraj mene
nije pitala
Rekla je
Nikad nećeš znati
dok ne zaboli
niti šta je to u tebi
dok te ne poljubim

Nebo je plavo
a ti si nešto ljut
oko nas boje
ti k'o zakon krut
samo zažmuri
počni brojati
već na tri
i sve ćeš mi oprostiti

U napad, u napad, u napad, u napad
ti nikad nećeš znati
dok te ne pogodi
napad, u napad, u napad, u napad
ni šta je to u tebi
dok te ne zaboli

Sad kažu idu bolji dani
ja nisam bio tu
živeo sve vreme
na jednom oblaku

Znam da juriš k'o i pre
nemaš vremena
ja imam samo nju
ja se borim
tu, na svom oblaku

U napad, u napad, u napad, u napad
ti nikad nećeš znati
dok te ne pogodi
napad, u napad, u napad, u napad
ni šta je to u tebi
dok te ne zaboli

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail