Baš je lako
ti možeš sve
ti možeš sve
baš je lepo kad setim se
i ja sam kraj tebe

Sada znam nisi obična
ti možeš sve
kao reč mrtvog pesnika
ti možeš sve

Ja se bojim što sam tu
ja se bojim što sam tu

Ja sam čuvar tvog prstena
ti možeš sve
kao u priči Tolkina
čuvam ga najbolje

Sve je stvarno i moguće
kad kažeš ne
ja i ne smem da pomislim
zato ne budi me

Ja se bojim što sam tu
ja se bojim što sam tu

Ja čvrsto verujem da znam
koji je danas dan
koja je godina i koga sanjam
nemoj me buditi, nemoj

Ti možeš sve
ti možeš sve
ti možeš sve
ja se bojim što sam
ja se bojim što sam tu

Ti nisi obična
u mojoj priči ti možeš sve
ti si stvarna i moguća
kad kažeš ne

Ja se bojim što sam tu
ja se bojim što sam tu

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail