Uspeo sam da se smirim skoro da sam mrtav
tu stojim slep i mutav a u glavi rez
kakav džez... sav taj džez...

Ja sam u svom paklu našem malom paklu
đavolski brzo gorim ode sve u dim
k'o da smo u mašini vrti centrifuga
u ovom krugu pakla peru prljav veš
kakav fleš... kakav džez... sav taj džez

Mi se nikada, ne ne, nismo pitali
odakle dolaze svi oni likovi

Daj mala skoči sad daj digni ovaj grad
skoči mala da ti vidim oči te oči dve buktinje
daj zapali ovaj grad samo ti to možeš
ej, kakav fleš, kakav džez, sav taj džez

Ja sam u svom paklu našem malom paklu
o, mama, kako gorim ode sve u dim
smo smo u mašini vrti centrifuga
u glavi rez, u glavi rez kakav džez, sav taj džez...

Daj mala skoči sad daj digni ovaj grad
samo da ti vidim oči ko dve buktinje
daj nek crkne ova zima pa zapali ovaj grad
i napravi u životu rez, kakav džez, sav taj džez
kakav džez sav taj džez
kako mama gorim ode sve u dim
ja mogu samo sam ne mogu da dišem sam
ne mogu da govorim ja sam luzer
možda krijem ja hoću priču
možda sam lud kakav džez
kakav džez sav taj džez kakav džez

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail