Kada bi Bog, otvorio vrata raja
i rekao mi: "Hajde, momče
Uđi unutra i odmori se."

Ja bih stao, na pragu njegovog doma
i rekao: "Čekaj, dragi
reci još samo dvije, tri riječi
Moram nešto da te pitam:

Gdje su moji drugovi
gdje je djevojka koju sam ljubio
Ja ne želim, tvoj raj
ako u njemu moram biti sam"

Anđele čuvaru
kada dođeš po mene
morat’ ćeš imati velika krila
da njima zagrliš čitav grad

A mi ćemo slomiti, tvoja bijela krila
i bit’ ćeš jedan od nas
samo čovjek u dimu kafea
Bit’ ćeš pali anđeo

Suzama operi ulice
krvari do jutra i oboji grad
Napiši na svakom zidu
svoje riječi kao posljednji znak:

"Spasit’ će nas ljubav!"
To je parola dana
Istina piše na zidu
crvenom bojom kao krv

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail