U Beogradu u hotelu Union satima smo sjedili u mraku
ti si došla, odjevena u zeleno i sjela pored mene
Rekla si da želiš biti sa mnom odveo sam te do lifta
u prolazu mig portira njemu je sve bilo jasno
Sve je bilo jasno

U sobi 411, ležali smo u tišini pitao sam te, djevojko
voliš li još nekog osim mene rekla si, o da da, o da da
ja volim beli prah

Rekao sam ti, ja ću otići izdrži još malo, moraš biti jaka
odvešću te, na neko drugo mjesto kad se vratim sa dovoljno novca
Otrešćemo prah sa svojih nogu kad se vratim sa dovoljno novca
da nam kupi kartu do slobode

Sad sam u vagon-restoranu slušam riječi ljudi
Kažu, da je ona ubica a mi, držimo pušku
Ja sam kao i svi drugi bježim noćnim vlakom
Od djevojke koju volim bježim noćnim vlakom
I ostavljam da je proguta beogradski bijeli prah

1 komentar(a):

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail