Kad sunce pocepa nebo
Mesec padne u more
Neko kuca na vrata
Neko kuca na vrata

Devojka u belom
Devojka u belom
Ona postavlja pitanja
Ona želi da zna

Šta je to što želiš
Koliko se trudiš
I gde ga traziš
Da li si spreman

Gledam je i kažem
Gledam je i kažem

Ti, ti ,ti...
Ti si sada sve što tražim
Ti, ti, ti...
Zato sada budi moja
Hajde sada budi moja

Kad kiša prekrije nebo
Sva zemlja je vlažna
Ti si tu pored mene
Ti si pored mene

Devojka u belom
Devojka u belom
Ona postavlja pitanja
Ona želi da zna

Šta je to što želiš
Koliko se trudiš
I gde ga tražiš
Da li si spreman

Gledam je i kažem
Gledam je i kažem

Ti, ti ,ti...
Ti si sada sve što tražim
Ti, ti, ti...
Zato sada budi moja
Hajde sada budi moja

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail