Ti piješ kafu, ja pijem čaj
i među nama, je gotovo znaj
sačuvaj strašne reci
za dušmanina drugog
i učtivo mi reci
laku noć

Na koju stranu da pogledam
ili još jednu šansu da dam
dok pesnicama tučeš
tu moju ludu glavu
ti tumbaš meni mozak
po lobanji

A sećam se, da uvek sam
pravio budalu od sebe
i sve trenutke koje sam ćutke
i ulazud provodio
da bih te prebrodio
i imao pa nemao
u frci sam

U sukobu dva pola mora biti bola
jer naša ljubav nema srećan kraj

Lutam i pričam sa sobom sam
više za tebe neću da znam
od slatke šećerleme pretvorila si sebe
u kiselo i gorko kajanje

A sećam se da uvek sam
pravio budalu od sebe
i sve trenutke koje sam ćutke
i uzalud provodio
da bih te prebrodio
i imao pa nemao
u frci sam

Kada se voli mora da boli
jer ti si lepši a ja nisam jači pol
hajde me stigni pa mi digni
sve ono sto si spuštala
nikad nisi me opuštala
već pravila mi stresove
u frci sam

U sukobu dva pola mora biti bola
jer naša ljubav nema srećan kraj
jer naša ljubav nema srećan kraj

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail