Danas nemoj ništa da me pitaš, zlato
zato što za sobom burnu noć
tražio sam put do tebe, al' sam stao
jer sam skrenuo pa sam zalutao
led je dragulj koji topi se na suncu
ili iz čaše pića hladi utehu
sve što imam u životu delim s tobom
jer te volim i u tebi vidim sebe
jer jedno za drugo mi smo rođeni

Kad dođe leto, kad bube lete
draga, na more idemo mi
da gledamo sa naše plaže
zalazak sunca na pučini

Toliko toga mi smo bacili za sobom
iza nas su ostale sve gomile
stvari koje sam doživeo sa tobom
koje su nas mazile i lomile
led je dragulj koji topi se na suncu
ili iz čaše pića hladi utehu
sve što imam u životu delim s tobom
jer te volim i u tebi vidim sebe
jer jedno za drugo mi smo rođeni

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail