Dobro jutro moja noći
dobro jutro moje oči
sanjao sam svoju sreću
ja da spavam više neću

Laku noć, laku noć, sreo moja
ubi me, ubi me, lepota tvoja
godinama, godinama, samo spavam
i o jednoj, i o jednoj, ženi sanjam

Opasno je biti srećan
neću da se vratim tamo
nesrećan ću uvek biti
a sa jednom srećan samo

Laku noć srećo moja

Dobro jutro moja noći
dobro jutro moje oči
sanjao sam svoju sreću
ja da spavam više neću

Dobro jutro moja noći
doleteću kao sova
da bar umrem od života
kad ne živi se od snova

Laku noć, laku noć, srećo moja
ubi me, ubi me, lepota tvoja
godinama, godinama, samo spavam
i o jednoj, i o jednoj, ženi sanjam

Probao sam samo jednom
video sam da ne umem
govor sreće ne poznajem
samo tugu ja razumem

Laku noć srećo moja

Dobro jutro moja noći
dobro jutro moje oči
sanjao sam svoju sreću
ja da spavam više neću

Dobro jutro moja noci
doletet' cu kao sova
da bar umrem od zivota
kad ne zivi se od snova

Dobro jutro moja noći
dobro jutro moje oči
sanjao sam svoju sreću
ja da spavam više neću

Dobro jutro moja noći
doletet' ću kao sova
da bar umrem od života
kad ne živi se od snova

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail