Loše spavam, loše živim loše izgledam
kao da sam neko treći kad se pogledam
Nema žene pored mene starog tetreba
a nekad su dolazile i kad ne treba

Sve su žene moje, dok na tebe liče
sve me tvoje boli, dok me druga voli
sve me tvoje bije, dok me tuga pije
nek' me razbije, nek' me razbije

Pogledima drugih ljudi sebe izlažem
šta da vidim, šta da čujem šta da pokažem
Zapalite mog života loše ocene
još uvek sam tvoja senka nema promene

Sve su žene moje, dok na tebe liče
sve me tvoje boli, dok me druga voli
sve me tvoje bije, dok me tuga pije
nek' me razbije, nek' me razbije

Sve su žene moje, dok na tebe liče
sve me tvoje boli, dok me druga voli
sve me tvoje bije, dok me tuga pije
nek' me razbije, nek' me razbije

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail