Teško vrijeme za matore prijatelju moj
Na zidovima naši tragovi
Mi kružimo kao psi
Djevojke se ne obaziru za nama
Njihove kose bude sjetu
Dug je put do vječnosti
I mi ga prelazimo šutke i u miru

Hej stari sjeti se i reci mi nešto o njoj
Hej stari plati gem prijatelj si moj

Teško vrijeme za matore prijatelju moj
Uloge su davno podijeljene
I svako ide svojim putem
Tateki piju i sapliću dok pjevaju
Žene ih zaobilaze na mah
Klinci ih rasturaju zbijeni u gomile
Ini pljuju glasno i urlaju kao zvijeri

Hej stari sjeti se i reci mi nešto o njoj
Hej stari plati gem prijatelj si moj

Teško vrijeme za matore prijatelju moj
Ljudi postaju nalik na kokoši
Slabo vide i rano liježu
A jutrom žure na kopanje
Zbijeni u gomile duhana
Džepova usukanih od znoja dlanova
Zalaze svuda i u sve guraju nos

Hej stari sjeti se i reci mi nešto o njoj
Hej stari plati gem prijatelj si moj

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail