Sinoć sam sa starim prijateljem prič'o,
za sudbu rock-pjevača zauz'o se lično,
krenuo da prodaje besplatne savjete,
kako da povećam tiraž ploče i kasete.

Argumentom jakim, k'o rukavicom me tresnu,
izaziva da napišem bar jednu ljubavnu pjesmu,
kaže; pobro, kraj je vijeka, postmodernog doba,
ljubav je na tržištu najkurentnija roba!

Pustio sam mozak cijelu noć da smišlja,
al' razrada tematike jednostavno nije išla,
jedino što shvatih u besanoj noći
je da mi se strašno jedu jaje i viršla!

Ali u memoriji odzvanjao je pobro,
u pitanju je lova, treba razmisliti dobro,
na kraju iscijedih ove stihove fine,
kao Marko tri kapi iz suve drenovine.

Zub vremena je vremenom izlizao
izraz drevni; Draga ja te Volim,
koristim radije priliku ovu,
malo pjesmom pamet da ti solim.

ti si tako dobra i lijepa,
a majka ti je ljuta paprika,
da li se tvoj otac u proračunu preš'o nekad
kao sada moja malenkost Ja,

Pa se još čudim zašto tvoj stari
masovno bleji u televizor,
skrećuć pogled od tvoje drage mame,
zabija glavu u radioaktivni izvor!

Ljubav ljubavi moja ima rok trajanja,
nije tačno da poslije onoga,
nema onog drugoga!!!

Pobratime kraj je vijeka, postmodernoga doba,
Ljubav je tržišno posmatrano najkurentnija roba.

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail