Ja sam prosečni, dobri, seljački sin
koga je otac poslao u grad
prodao njivu i konja, da bude fin
a koji i nije više mlad

Petkom s' nogu popijem, po neku kafu
lične karte mi zatraže broj
brzo uzmu podatke, a ja ostanem sam
koga još zanima život moj

Identitet nov, novo je i teksas odelo
al' porekla svog još uvek rob
Dobro, zdravo, pametno, seljačko sam dete
i ne umem da budem snob

Identitet nov, novi su izrazi i šale
naglasak isti kao i pre
Čim progovorim, znaju da ne pripadam njima
ali ne umem da promenim svet

U džepu diplomu nosim, već godinu - dve
posao tražim, makar i loš
Večeram danima isto, viršle i senf
i kod rođaka stanujem još

Kad mi pošalju koju kintu, odem u Trst
kupim poneki modni krik
al' me ne gleda niko, kao i pre
ne umem brzo da promenim lik

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail