Vozim mečku kroz planine
mezim luka, 'leba i slanine
gledam njive, proplanke i polja
srce lupa jače, to je zemlja moja

Srbijo, Srbijo, suzu sam pustio
stara majko, sine, snajko
vraćam se u naš dom!

U krivini cepam dvesta
žurim ja da stignem do mog rodnog mesta
tuđina je sad prošlost daleka
na kapiji kuće rodbina me čeka

Srbijo, Srbijo, suzu sam pustio
stara majko, sine, snajko
vraćam se u naš dom!

Evo me majko, majčice...
s ciglama!

Radio sam teško četrdeset leta
bliži mi se evo šezdeset i peta
kosa mi je postala sva seda
otiš'o k'o klinac, vraćam se k'o deda

Srbijo, Srbijo, suzu sam pustio
stara majko, sine, snajko
vraćam se u naš dom!

Svi!

Srbijo, Srbijo, suzu sam pustio
stara majko, sine, snajko (kume Rajko!)
vraćam se u naš dom!

Još jedared!

Srbijo, Srbijo, suzu sam pustio
stara majko, sine, snajko (kume Rajko!)
vraćam se u naš dom!

Evo me, Srbijo
jer gorki su zalogaji hleba
i ne greje sunce tuđeg neba
kao što greje naše sunce
evo me, vraćam se!
Jao!

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail