Poštovani gosti i ostali.
Kao prvo, poželio bi vam dobro veče,
a onda bi vam predstavio ansambl "Prljavi inspektor Blažo i Kljunovi"
Prljavi inspektor Blažo poznat je kao veliki umjetnik i gospodin čovjek
koji zna i 'oće šta 'oće kad 'oće. Blažo, izvoli.

Kad tebe ljubio sam zadnji put
baš trešnje procvale su sve
ah što je bilo tako divno čut
ja ljubim te

I uvek kad pomislim na taj put
kad trešnje procvale su sve
a jabuke to beše krasan cvat
ma tpo bješe ćar

I mi smo kleli se tad da neće nikakav jad
razdružit nikad nas moć u onu proljetnu noć
al život gruba je stvar i katkad prestaje ćar
pa zna ugasnuti plam, ja ostah sam

Al uvijek mislim još na taj put
kad trešnje provcale su sve
ah što je bilo tako divno ćut
ja ljubim te

Nadam se da ste se lijepo pošjetili i da se lijepo osjećate uz ove tonove šezdeseti'
no lično smatram da ođe fale gusle... Ne zamjer'te na šalu.
Ovom prilikom želio bi da istaknem da ove kupone koje ste dobili uz konzumaciju ne bacate, no će se organizovat nagradna igra na kojoj će si svak dobit ponešto, a onaj prvi dobić' fiš piknik. Aj' Blažo.

I mi smo kleli se tad da neće nikakav jad
razdružit nikad nas moć u onu proljetnu noć
al život gruba je stvar, pa katkad prestaje ćar
pa zna ugasnuti plam, ja ostah sam

Al uvek kad pomislim na taj put
kad trešnje provcale su sve
ah što je bilo tako divno čut
ja ljubim te

Kad tebe ljubio sam zadnji put
ti nosila si tad kaput
a sad kad ja ne ljubim te
ti si u kombine

Ća ća ća

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail