'vako visok, lep i plav
ja uletim im na splav
pa krećem u akciju
odma' vršim raciju
niko ne sme ni da pisne
može odma' da presvisne
da presvisne

Ja sam častan policajac
čuvam zakon, čuvam red
gde god uđem bude tajac
teče mleko, teče med
niko ne sme ni da zucne
može puca da mi pucne
da mi pucne

Jer ja sam Rambo, ja sam Roki
surovi sam specijalac
grub sam samo prema stoki
ja sam častan policajac
policajac

Tu i tamo ispod žita
primim samo malo mita
nekad jagnje, nekad prase
i rakiju ljutu zna se
a kad pijan dođem kući
ženu tada moram tući
moram tući

Jer ja sam Rambo, ja sam Roki
surovi sam specijalac
grub sam samo prema stoki
ja sam častan policajac

Ja sam Rambo, ja sam Roki
surovi sam specijalac
grub sam samo prema stoki
ja sam častan policajac
policajac

Gde si ti krenuo u ovo doba, a?
Kakva žurka bre?
Samo mislite na provod, na zajebanciju, a?
Jeli čupavi?
Sad ćeš da vidiš šta je narodna vlast...

Tu i tamo ispod žita
padne nekad neka kinta
nekad jagnje, nekad prase
i rakija ljutu zna se
a kad pijan dođem kući
ženu tada moram tući
moram tući

Jer ja sam Rambo, ja sam Roki
surovi sam specijalac
grub sam samo prema stoki
ja sam častan policajac

Ja sam Rambo, ja sam Roki
surovi sam specijalac
grub sam samo prema stoki
ja sam častan policajac

Ja sam Rambo, ja sam Roki
surovi sam specijalac
grub sam samo prema stoki
ja sam častan policajac

Ja sam Rambo, ja sam Roki
surovi sam specijalac
grub sam samo prema stoki
ja sam častan policajac

(On je Rambo, on je Roki
surovi je specijalac
grub je samo prema stoki
on je častan policajac)

Aj' sad lepo raširi noge, pa da vidimo šta ima po džepovima
eve i rizle, he he... pa tačno sam znao bre
pa ti si tipičan primer konzumenta
pa bre, mi u školi učimo o vama
imamo bre i kerove bre za vas
Vidi ga! On pobeže!
To beži! Pa trči, samo trči!
Pa ti ne znaš za modernu tehnologiju...
Alo, Đuro. Ja sam. Slušaj
jedan u tvom pravcu, odavde - od Kneza Mihajla ide prema zgradi "Politike"
Jebote - ona zgrada, po njoj se zovu oni kioski bre... što se prodaju novine
jeste, da. Slušaj,
sačekaj ga, uzmi mu, ima sav materijal
pa dođi ovde, ja sam kod Kneza Mihajla, kod konja
da uzmemo to kreativno malo da uradimo nešto s tim materijalom
i šta da ti kažem još, evo ti, pozdravi sve tu ko je iz čete
završavam, gotovo

"Pa ja sam ispred objekta, kolega"
"Ne vidim"

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail