Muzika? Tuš!
Bravo, bravo, bravo!
Poštovani slušaoci i gledaoci, "Dule Savić" anplagd
znači - bez struje... i bez vode

Kod kuće sedim
pijem bensedin
ovako više
stvarno ne vredi
moja je mila
kao godzila

Kao godzila
kao godzila
kao godzila
živa mi bila
kao godzila
ima sto kila

Kad na me legne
kragnu mi stegne
i kaže: "Blažo,
budi sad šmeker
uzmi me jako
k'o Švarceneger"

Švarceneger
Švarceneger
Švarceneger
Švarceneger
Švarceneger
Švarceneger

Strofa broj 3

Posle mi tepa:
"Mali moj zubo!"
a onda grubo
sedne na facu
i nežno pita:
"Vidiš li macu?"

Vidiš li macu?
Vidiš li macu?
Sedne na facu
Vidiš li macu?
Vidiš li macu?
Sedne na facu

Ne čujem zapad
Dule Savić
a jug se čuje:
"Vidiš li macu?"
Dule Savić
je'n, dva, je'n, dva, tri i ... aaaa

Ovde sad po scenariju ide aplauz
Molim vas, aplauz!
Hvala, hvala puno, hvala!
Hvala, živi bili sto godina!
Baj, ovo je bio kraj, baj!
Baj baj baj baj baj baj ...
Hvala

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail