Žene vole muškarce,
muškarci vole žene,
pa zašto onda, zašto,
ne voliš i ti mene.

Curice vole dečake,
dečaci se njima žene,
pa zašto onda, zašto
ne pođeš i ti za mene.

Pa da, padaju zvezde legli su svi,
počinju slatki ljubavni sni.
dođi, brojim do tri,
Pa da, pa da bilo bi super, veruj mi ti,
da noćas radiš što rade svi,
dođi, brojim do tri.

Za dobre je curice voda,
za dobre dečake vino,
kad pomešaš vodu i vino
dobiješ nešto fino.

Neko voli zelene,
ja jabuke volim crvene,
uvek je neko za nekog,
a ti si samo za mene.

Pa da, padaju zvezde legli su svi,
počinju slatki ljubavni sni.
dođi, brojim do tri,
Pa da, pa da bilo bi super, veruj mi ti,
da noćas radiš što rade svi,
dođi, brojim do tri.

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail