Hiljadu i jedan put
Za sebe sam se uplašila
Ljubili su me, a ja ništa nisam osetila
Od tih ološa postala sam i ja loša

Volela sam jednom ja
I prevarena ja sam bila
Iz te bolesti i najjači se ne izvuku
Od tada smejem se kad o moje srce slome ruku

A onda si se ti pojavio kao da si magija
I za noć uradio da se opet rodim ja
A od sebe sam bila starija

Nemam ja godine
Nemam ime ni prezime
S tobom krv sam promenila
Sebe sam pobedila
Nek' mi se smeje svet
Lepo biti je razapet
Kada se telo ne protivi
S tobom živim i kad mi se ne živi

Neka vreme prolazi
Ja verovaću u trenutke kad smo zajedno
Kad pogledaš me iz sve snage
I vratiš licu mom tu besmrtnu lepotu lutke

A onda si se ti pojavio kao da si magija
I za noć uradio da se opet rodim ja
A od sebe sam bila starija

Nemam ja godine
Nemam ime ni prezime
S tobom krv sam promenila
Sebe sam pobedila
Nek' mi se smeje svet
Lepo biti je razapet
Kada se telo ne protivi
S tobom živim i kad mi se ne živi

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail