Uradi mi sada sve što si
S njom bez mene radio
Znam radio si to samo
Da bi mi se zgadio

Volim ukus tvoga đona
Čak i kada na njemu donosiš mi nju
Jer važno je da si mi tu

A sad mi daj njen broj
Da 'mesto tebe ja raskinem sa njom
Da pozovem je, i kažem da si tu
I da si za mnom lud
Pusti me

Pusti me da raskinem s njom
Umesto tebe ja
Neka sluša noćas kako volimo se
A onda spustim slušalicu jer sama ne mogu
Da uzdišem za oboje

Pusti me da raskinem s njom
Umesto tebe ja
Neka sluša noćas kako volimo se
A onda spustim slušalicu jer sama ne mogu
Da uzdišem za oboje

A sada muči me
Kao što si i nju mučio
Znam radio si to
Samo da bi mi se smučio

Volim ukus tvoga đona
Čak i kada na njemu donosiš mi nju
Jer važno je da si mi tu

A sad mi daj njen broj
Da 'mesto tebe ja raskinem sa njom
Da pozovem je, i kažem da si tu
I da si za mnom lud
Pusti me

Pusti me da raskinem s njom
Umesto tebe ja
Neka sluša noćas kako volimo se
A onda spustim slušalicu jer sama ne mogu
Da uzdišem za oboje

Pusti me da raskinem s njom
Umesto tebe ja

A sad mi daj njen broj
Da 'mesto tebe ja raskinem sa njom
Da pozovem je, i kažem da si tu
I da si za mnom lud
Pusti me

Pusti me da raskinem s njom
Umesto tebe ja
Neka sluša noćas kako volimo se
A onda spustim slušalicu jer sama ne mogu
Da uzdišem za oboje

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail