Još jedan dan od poraza
nije bilo teže
bez tebe sto put' pao sam
jer sam bez ravnoteže
još vrtim se u krug
tako Bogu vraćam dug

Još uvek tebi dolazim
kad' od drugih gubim
putevi kojim prolazim
za tvoja stopala su grubi
ko me prati traži bol
nisi rođena za to

Tuga preko reda opet srce ujeda
moja dijagnoza neizlečiva
đavo mira ne da, pa me tebi otera
tvoj maler sam što ti sreću uzima
a moja si ti amajlija

Tišina me okružuje
ma, lažem da mi prija
jer kada čovek ćuti je
isto k'o pas kad' zavija
tako želim da si tu
kada krene sve po zlu

Tuga preko reda opet srce ujeda
moja dijagnoza neizlečiva
đavo mira ne da, pa me tebi otera
tvoj maler sam što ti sreću uzima
a moja si ti amajlija

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail