10 9 8 7
6 5 4 3 2 1

Zdravo damo, lijepa damo,
želim da kontaktiramo,
zdravo damo, ja sam Ramo,
želiš li da zaigramo?
zaigramo?

Vidim da si ti bez mana,
biraš one sa ekrana!

Ti bi htela da sam Rambo,
ili barem Amadeus,

ili junak nijemog filma,
lice znano u svim krugovima,

Ti bi htela da sam Rambo,
ili barem Amadeus

Zbogom ostaj lijepa damo,
neću da se raspravljamo.
Vidim da si ti bez mana,
jer biraš one sa ekrana!

Ti bi htela da sam Rambo,
ili barem Amadeus,

Ili Tolstoj pisac knjiga,
Charlie Chaplin otac razbibriga,

Ti bi htela da sam Rambo,
ili barem bubnjar Trut

Ti bi htela da sam Rambo,
ili barem Amadeus,

Ili Točak kralj gitare,
što je svir'o pjesme stare,

Ti bi htela da sam Rambo,
ili barem Amadeus,
ili neman kučak morski,
il' delegat crnogorski
super Šilja kralja Dunda
ili Tolstoj, braća Hitler
ili sestre Musolini
ili onaj Žiko Pridi
ili Elvis barem malko
ili dete rukom i šakom
ili sponzor Elektronik
ili onaj atlamatik usisivač...

...napred-nazad, gore-dole
pa ja sam opet ispred škole...
...marš u pičku materinu, mrš...

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail