Jen, dva, tri...

Dolazim za 5 minuta
nemoj da bežiš, ne budi mi dete
samo ću da skočim odma' preko puta
da kupim piće i cigarete

Dolazim za 6 minuta
eve ti novine, something pronađi
ploče su tamo dole, negde levo-desno u sobi
ja trčim dole, sama se snađi

Ne boj se, neću ti ništa
treba mi rame za plakanje
treba mi sklonište od buke
treba mi muzika i ruka od ruke

Ne boj se, neću ti ništa
treba mi rame za plakanje
treba mi sklonište od buke
treba mi muzika i ruka ruci

Sitno!

Dolazim za 14 minuta ovoga puta
nemo' da bežiš, ne budi mi dete
samo ću da skočim odma' preko puta
da kupim piće i cigarilos

Dolazim za 48 minuta
nemo' da se šališ da bežiš, ostani gde si
isključi aparat, zaključaj kapiju
treba mi ljubav, a ti baš pasuješ... jes sir

Ne boj se, neću ti ništa
treba mi rame za plakanje
treba mi sklonište od buke
treba mi muzika i ruka od ruke

Ne boj se...
treba mi...
treba mi...
treba mi muzika i ruka od ruke

Jao!

More, more, more, more
ne boj se, neću ti ništa
treba mi rame za plakanje
treba mi sklonište od buke
treba mi muzika i ruka u ruci

Ne boj se, neću ti ništa
treba mi rame za plakanje
treba mi sklonište od buke
treba mi muzika... op ...

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail