Ljubavi, nemoj, nemoj se ljutiti
nju sam morao ljubiti
dugo bio sam sam

Ljubavi, rekla si da ćes pisati
nisi pisala ljubavi
pisala svaki dan

Ljubavi, nemoj, nemoj se ljutiti
srce hoće da pogreši
pogreši kad si sam

Sam, bio sam sam
Sam, svaki dan sam
Sam, sam, sam, sam, bio sam sam
Sam, predugo sam

Ljubavi, nisi pisala ljubavi
eto, bili smo sami mi
i topao junski dan...

Sam, sam, bio sam sam
Sam, sam, šest dana sam
Sam, sam, svaki dan sam
Sam, sam, šest dana sam

Ljubavi, molim, molim oprosti mi
nju sam morao ljubiti
takav bio je dan

Ljubavi, jedina, najlepša ljubavi
srce hoće da pogreši
pogreši kad si sam

Ljubavi, volim te, volim te ljubavi
ne smeš, ne smeš se ljutiti
ljutiti svaki dan

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail